چهارشنبه / ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ / ۰۹:۴۶
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۲۷۸۳۲
گزارشگر : حمیدرضا حیدری
وزیردولت دهم اظهار داشت

مسجد خود یک رسانه است/ در مساجد حرف و کار نو داریم اما اطلاع رسانی درست نمی شود

حسینی ضمن اشاره به جایگاه رسانه ای مسجد اظهار داشت که اهالی مسجد و کسانی که در مساجد فعالیت دارند باید با استفاده از ابزار های رسانه ای نوین کارکرد و تولیدات مسجد را رسانه ای کنند .

(چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵) ۰۹:۴۶

پایگاه تخصصی مسجد: سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم در گفتگو با پایگاه تخصصی مسجد با اشاره به نگاه های گذشته برای ایجاد یک جایگزینی برای مسجد اظهار داشت  : در مقطعی از زمان نگاهی حاکم بود که مراکزی را در عرض مساجد تاسیس کنند.نگاهشان این بود که ما می خواهیم افراد غیر مسجدی را جذب کنیم اما در این مراکز تفکر غربی و فرهنگ غربی تروج شد و جای اینکه جوانان را جذب کنند خودشان  جذب تفکر غربی شدند . بخشی از این موضوع هم تقصیر خود ما اهالی مسجد است که نتوانسته ایم تولیدات و ارتباطات خوبی با جوانان غیر مسجدی داشته باشیم.

حسینی در ادامه با اشاره به بهترین رسانه بودن خود مسجد افزود : مسجد خود بهترین رسانه است اما اهالی مسجد و کسانی که در مساجد مشغول کار هستند باید با استفاده از ابزار های رسانه ای نوین کارکرد و تولیدات مسجد را رسانه ای کنند . امروزه در غرب یک اتفاق بسیار کوچک را با ابزار رسانه بسیار بزرگ می کنند که ما هم می توانیم با استفاده از این ابزار اجتماعات بزرگ و دیگر مراسمات خود را تبلیغ کنیم .

وی در پایان با تمجید از پایگاه تخصصی مسجد گفت : ما در مساجد حرف و کار نو داریم اما اطلاع رسانی درست نمی شود. کاری که شما در پایگاه تخصصی مسجدشروع کرده اید و پل ارتباطی بین مسجد و رسانه های جدید شده اید بسیار مفید بوده و می تواند به اثر بخشی بیشتر مساجد کمک کند و آن شور و نشاط اول انقلاب مساجد را برگرداند. 

،،،
(چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵) ۰۹:۴۶
https://news.masjed.ir/u/k49
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید