یکشنبه / ۸ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۳:۱۲
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۲۷۸۲۷
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
اخبار کوتاه نواحی ۱۸ گانه مرکز رسیدگی به امور مساجد؛

جلسه شورای محله امام محمد باقر(ع) در ناحیه شهید مصطفی خمینی برگزار شد/جلسه شورای محله امام سجاد(ع) در ناحیه شهید مصطفی خمینی برگزار شد/کلاس آموزشی حفاظت فیزیکی مساجد ویژه خدام ناحیه شهید مطهری

جلسه شورای محله امام سجاد(ع) عصر چهارشنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین اصغری مدیر ناحیه و جمعی از ائمه جماعات منطقه هجده با موضوع " نقد و بررسی فعالیتهای ناحیه و شوراها و ارائه بیلان کاری " در ناحیه شهید مصطفی خمینی برگزار شد.

(یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵) ۱۳:۱۲

به گزارشپایگاه تخصصی مسجد، جلسه شورای محله امام محمد باقر(ع) عصر روز یکشنبه هشتم اسفند، با حضور حجت الاسلام اصغری مدیر ناحیه شهید مصطفی خمینی و اعضای شورا با موضوع "نقد و بررسی فعالیت های ناحیه شهید مصطفی خمینی و شورای محلات در سال جاری و ارائه بیلان کاری" در ناحیه شهید مصطفی خمینی برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام اصغری، گزارشی از فعالیتهای ناحیه و نتایج بیست و هشت جلسه از جلسات شورای محله در طول سال جاری را به اطلاع حاضرین در جلسه شورای محله امام محمد باقر(ع) رساند.

وی گفت: مساجد ناحیه وضعیت نسبتا مناسبی از نظر برگزاری نماز جماعت صبح در میان نواحی هجده گانه مرکز رسیدگی به امور مساجد دارند و در بیش از نیمی از مساجد این ناحیه نماز صبح اقامه می شود و امید است که در سال آینده در تعداد بیشتری از مساجد نماز جماعت صبح برپا شود.

در این جلسه اعضای شورای محله، پیشنهادات و انتقادات خود را با مدیر ناحیه شهید مصطفی خمینی در میان گذاشتند.

 

 

جلسه شورای محله امام سجاد(ع) در ناحیه شهید مصطفی خمینی برگزار شد

بنا بر این گزارش، جلسه شورای محله امام سجاد(ع) عصر چهارشنبه با حضور حجت الاسلام اصغری مدیر ناحیه شهید مصطفی خمینی و جمعی از ائمه جماعات منطقه هجده با موضوع " نقد و بررسی فعالیتهای ناحیه و شوراها و ارائه بیلان کاری " در این ناحیه برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام اصغری گزارشی از فعالیتهای ناحیه شهید مصطفی خمینی در سال جاری ارئه داد. وی احیای نماز جماعت صبح در مساجد ناحیه را یکی از دستاوردهای ناحیه در دو سال گذشته دانست و گفت این امر با همکاری و همراهی ائمه جماعات،امناء و خدام مساجد مناطق چهارگانه تحت پوشش محقق شد.

مدیر ناحیه شهید مصطفی خمینی برگزاری جلسات شورای فرهنگی مساجد را در پیشبرد برنامه های مسجد بسیار موثر دانست و از ائمه جماعات حاضر در جلسه خواست تا اهتمام لازم در این زمینه را داشته باشند.

در ادامه اعضای شورای محله امام سجاد(ع) پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص" نقد و بررسی فعالیتهای ناحیه و شوراها و ارائه بیلان کاری" با مدیر ناحیه شهید مصطفی خمینی در میان گذاشتند.

برگزاری کلاس آموزشی حفاظت فیزیکی مساجد ویژه خدام ناحیه شهید مطهری

بر اساس این گزارش، کلاس آموزش حفاظت فیزیکی مساجد ناحیه شهید مطهری، در راستای افزایش مهارت و آکاهی خدام مساجد استان تهران، روز سه شنبه سوم اسفند، در  این ناحیه برگزار شد .

در این جلسه که با حضور خدام مساجد ناحیه شهید مطهری برگزار شد، حجت الاسلام دکتر نادعلی، کارشناس فرهنگی ناحیه شهید مطهری، مطالبی پیرامون مسائل مربوط به خدام و وظایف آنها در مساجد بیان کرد. در این جلسه همچنین حجت الاسلام رحیمی کارشناس آموزش خدام مرکز رسیدگی به امور مساجد مسائل مربوط به امنیت و حفاظت مساجد را مطرح کرد.

 

 شورای محله

جلسه شورای محله امام سجاد(ع) در ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره)

 

کلاس آموزش حفاظت فیزیکی مساجد

برگزاری کلاس آموزشی حفاظت فیزیکی مساجد ویژه خدام ناحیه شهید مطهری

 

 

(یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵) ۱۳:۱۲
https://news.masjed.ir/u/w0r
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید