یکشنبه / ۸ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۰:۵۳
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۲۷۸۲۵
گزارشگر : وحید پورتجریشی
ادامه سرکوب مخالفان توسط رژیم آل خلیفه

حبس ابد دو شهروند بحرینی تایید شد

دادگاه استیناف وابسته به رژیم آل خلیفه احکام حبس ابد ۲ شهروند بحرینی و زندان ۴ نفر دیگر را در ارتباط با آنچه که آن را ارتکاب اقدامات تروریستی خواند، تائید کرد.

(یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵) ۱۰:۵۳

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از پایگاه «صوت المنامه»، رژیم آل خلیفه همچنان به سرکوب مردم بحرین و صدور احکام  ظالمانه علیه آنها ادامه می دهد.

بر اساس این گزارش، در همین راستا دادگاه استیناف آل خلیفه حکم حبس ابد ۲ شهروند بحرینی را تائید کرد. این ۲ شهروند بحرینی در حالی پیشتر و در سال ۲۰۱۴ به اتهام ارتکاب اقدامات تروریستی در شهر «ستره» بازداشت شدند که آل خلیفه تاکنون هیچ مدرک متقنی مبنی بر مجرم بودن آنها ارائه نکرده است

در همین حال، دادگاه استیناف وابسته به آل خلیفه، حکم ۱۰ سال زندان برای ۴ تَن دیگر از شهروندان بحرینی را نیز به همین اتهام تائید کرد.

گفتنی است، با شدت یافتن اعتراضات مردمی علیه اقدامات خصمانه و سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه، این رژیم اقدامات خصمانه خود برای به شکست کشاندن انقلاب مردمی در بحرین را تشدید کرده است و در این میان، قصد دارد با صدور احکام ظالمانه و سنگین علیه شهروندان بحرینی، موجی از رعب و وحشت را در صفوف انقلابیون حاکم سازد.

(یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵) ۱۰:۵۳
https://news.masjed.ir/u/vug
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید