شنبه / ۷ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۵:۰۱
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۲۷۸۱۴
گزارشگر : وحید پورتجریشی

حمله نیروهای آل خلیفه به تظاهرات مسالمت آمیز شهروندان بحرینی

نیروهای رژیم آل خلیفه با شلیک گلوله و گاز اشک آور تظاهرات‌کنندگان بحرینی در مناطق مختلف این کشور را هدف قرار دادند.

(شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵) ۱۵:۰۱

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از البحرین الیوم، مردم بحرین عصر روز گذشته (جمعه 24 فوریه) راهپیمایی گسترده ای را به مناسبت مراسم عزاداری شهید «عبدالله العجوز» جوان 21 ساله بحرینی به راه انداختند.

 نیروهای امنیتی آل خلیفه به تظاهرات کنندگان حمله و به سمت معترضان خشمگین گلوله و گاز اشک آور پرتاب کردند که به زخمی شدن تعدادی از آنها انجامید.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با در دست داشتن تصاویر «عبدالله العجوز» شعارهای همچون«حمد اعدام شود»، «لعنت خود بر تو ای حمد» و «الله اکبر» سر دادند. همچنین تظاهرکنندگان پرچم های مخصوصی که بیانگر انقلاب و دعوت به قصاص قاتلان است، در دست داشتند.

این راهپیمایی از جمعیت الحسینیة آغاز شد و به سمت روضة الشهید در مرکز نویدرات ادامه یافت.  

نیروهای آل خلیفه ورودی های نویدرات را محاصره کردند و در این ورودی برای جلوگیری از شرکت بحرینی ها در مراسم عزاداری العجوز مستقر شدند؛ اما بحرینی ها توانستند به این شهرک راه یابند.

نیروهای ویژه آل خلیفه روز دوشنبه پیش العجوز را به شهادت رساندند. وزارت کشور بحرین مدعی شد که مرگ وی در نتیجه سقوط از بالای ساختمان بوده است. این درحالی است که خانواده العجوز، روایت وزارت کشور را نفی و اعلام کرد: در بدن وی آثار شکستگی که نشانه سقوط از ارتفاع باشد، دیده نشده است.

(شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵) ۱۵:۰۱
https://news.masjed.ir/u/v0q
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید