یکشنبه / ۱ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۴:۳۳
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۲۷۷۶۵
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
مدیرعامل مجمع خیرین مسجدساز خبر داد:

«دفتر نمایندگی خیرین مسجدساز استان تهران» به زودی افتتاح می‌شود

مجید شایسته مدیر عامل مجمع خیرین مسجدساز از راه‌اندازی دفتر نمایندگی این مجمع تا پایان سال جاری در تهران خبر داد.

(یکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵) ۱۴:۳۳

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از شبستان، مجید شایسته از افتتاح دفتر مجمع خیرین مسجدساز استان تهران تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر، امور اجرایی برای تشکیل این دفتر در حال پیگیری هستند.

وی با اشاره به اهداف شکل‌گیری دفاتر نمایندگی مجمع خیرین مسجدساز، افزود: با راه‌اندازی این دفاتر، تلاش می‌کنیم تا در راستای حل مشکلات کمبود مساجد در استان تهران گام‌های موثری برداریم.

مدیرعامل مجمع خیرین مسجدساز، بیان کرد: برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته تا با هماهنگی نهادها و سازمان‌های مرتبط و مجمع خیرین مسجدساز، ساخت مساجد در کشور به شکلی جدی‌تر پیگیری شود و مساجد نیمه تکمیل در مناطق مختلف کشور نیز به بهره‌برداری برسند.

شایسته گفت: افزایش دفاتر نمایندگی مجمع خیرین مسجدساز یکی از برنامه‌های این مجمع است و در همین راستا در قریب به نیمی از استان‌های کشور این دفاتر ایجاد شده‌اند و ایجاد دفاتر این مجمع در استان‌های فاقد آن ها در سال آینده در دستور کار ما قرار دارد.

وی با اشاره به راه‌اندازی بانک اطلاعات مساجد، از طریق این مجمع، گفت: از طریق این سامانه، تمامی ‌مناطق کشور که نیازمند ساخت مسجد هستند، ‌شناسایی و بر اساس آن نسبت به مسجدسازی اقدام می‌شود.

مدیرعامل مجمع خیرین مسجدساز با اشاره به اینکه کار آمایش مساجد در تهران به پایان رسیده و مناطق مختلفی که نیازمند ساخت مساجد هستند، شناسایی شده‌اند و تلاش می‌کنیم تا با ساخت مساجد در آنها، دسترسی مردم به این خانه‌های خدا راحت‌تر شود، اظهار کرد: در حال حاضر کار آمایش مساجد در کشور در دست بررسی است تا کمبود تعداد مساجد در مناطق مختلف کشور نیز مورد بررسی قرار گیرد.

شایسته در راستای جذب و گسترش کمک‌های مردمی به مساجد و با توجه به امکان دریافت کمک‌های مردمی از طریق درگاه بانکی حساب‌های مجمع خیرین مسجدساز، گفت: علاقمندان می‌توانند ضمن مراجعه به نشانی این پایگاه نسبت به واریز مبالغ مورد نظر خود مبادرت ورزند. 

مدیرعامل مجمع خیرین مسجدساز در پایان گفت: مجمع خیرین مسجدساز تاکنون در ساخت مساجد بسیار در نقاط مختلف کشور نقش داشته است و بسیاری از خیرین نیز به یاری این مجمع توانسته‌اند مسجد بسازند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر برای کمک به ساخت مسجد و همچنین پرداخت اینترنتی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.masjedsaz.ir  مراجعه کنند.
(یکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵) ۱۴:۳۳
https://news.masjed.ir/u/w22
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید