یکشنبه / ۱ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۴:۲۹
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۲۷۷۶۱
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
آیت‌الله دین‌پرور خبر داد:

تلاش برای اجرای طرح «قرائت نهج‌البلاغه در مساجد»

رییس بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه از تلاش این بنیاد برای اجرای طرح «قرائت نهج‌البلاغه در مساجد» با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد خبر داد.

(یکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵) ۱۴:۲۹

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از شبستان، رییس بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه از تلاش این بنیاد برای اجرای طرح «قرائت نهج‌البلاغه در مساجد» با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد خبر داد.

آیت‌الله سید‌جمال‌الدین دین‌پرور گفت: آشنایی نمازگزاران با «نهج‌البلاغه» می‌تواند موجب موفقیت مساجد در نیل به اهداف اسلامی شود.

وی افزود: بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه طرح «قرائت نهج‌البلاغه در مساجد» را به مرکز رسیدگی به امور مساجد ارایه کرده است، اجرای این طرح می‌تواند باعث فراگیر شدن فرهنگ امیرالمومنین علی و اهل بیت (ع) در کنار آموزه‌های قرآن در جامعه شده و موجب تربیت صحیح نسل جوان ایران شود. 

رییس بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه، خاطرنشان کرد: مرکز رسیدگی به امور مساجد برای فراگیرشدن این طرح قول مساعد داده است به طوری که با اجرایی شدن آن دست‌کم، یک بار در هفته این میراث علوی در مساجد قرائت می‌شود.

دین‌پرور با بیان اینکه فکر و فرهنگ، اساس بروز تحول در جوامع هستند، اضافه کرد: طرح «قرائت نهج‌البلاغه در مساجد» می‌تواند موجب تعالی فکر و فرهنگ جامعه شود.

 

(یکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵) ۱۴:۲۹
https://news.masjed.ir/u/rqi
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید