جمعه / ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۶:۲۸
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۲۷۷۵۴
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در بازدید از غرفه پایگاه تخصصی مسجد:

هر مسجد به یک اتاق IT نیاز دارد / نباید در آینده نسبت به فضای مجازی بی سواد باشیم

حجت الاسلام احمد سالک، ضمن بازدید از چهارمین دوره نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، از غرفه پایگاه تخصصی مسجد بازدید کرد و گفت: برای اینکه در آینده، در فضای مجازی بی‌سواد نباشیم، پیشنهاد می کنم که در کنار هرمسجدی یک اتاق IT (فن‌آوری اطلاعات) راه اندازی شود.

(جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵) ۱۶:۲۸

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام احمد سالک، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن بازدید از چهارمین دوره نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، از غرفه پایگاه تخصصی مسجد بازدید کرد وی ضمن استقبال از کارهای صورت گرفته در پایگاه‌های تخصصی مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: برای اینکه در آینده، در فضای مجازی بی‌سواد نباشیم، پیشنهاد می کنم که در کنار هرمسجدی یک اتاق IT (فن‌آوری اطلاعات) راه اندازی شود.

وی افزود: شبکه IT مساجد باعث می‌شود که امام جماعت بتواند پاسخ احکام و شبهات و همچنین سوالات و مسائل را بروز شده و در لحظه بدهد و در این زمینه از فن آوری های امروز کمک بگیرد.

حجت الاسلام سالک یادآور شد: جوانان مسجد، با داشتن اطلاعات بروز می‌توانند خود را در سطح بین المللی ببینند و در حقیقت از یک مسجد و ابزار کوچک وارد یک دنیای بزرگ شوند.

وی افزود: آموزش ائمه جماعات برای استفاده از فن‌آوری‌های نوین و فضای مجازی امری بسیارمهم است. امام جماعت برای جذب جوانان و ایجاد ارتباط با آنها به اینگونه فن‌آوری‌ها نیاز دارد. امام مسجد از این ابزار برای نشان دادن فعالیت‌های مسجد و اشتراک آن و همچنین گرفتن نظرات دیگران از این فضا می‌تواند استفاده کند.

(جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵) ۱۶:۲۸
https://news.masjed.ir/u/p0h
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید