پنج شنبه / ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۴:۱۳
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۲۷۷۴۸
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
معاون فرهنگی شهرداری تهران در بازدید از غرفه پایگاه تخصصی مسجد:

مسجد اولویت همه بحث ها و فعالیت‌هاست/مساجد باید همچون گذشته پرشور شوند

مجتبی عبداللهی معاون فرهنگی شهرداری تهران به همراه برخی از مدیران فرهنگی مناطق 22گانه تهران ضمن بازدید از چهارمین دوره نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، از غرفه پایگاه تخصصی مسجد بازدید کرد و گفت: مسجد باید محور همه بحث‌ها و فعالیت‌ها باشد.

(پنج شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵) ۱۴:۱۳

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد مجتبی عبداللهی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران به همراه برخی از مدیران فرهنگی مناطق 22گانه تهران ضمن بازدید از چهارمین دوره نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، از غرفه پایگاه تخصصی مسجد بازدید کرد و گفت: مسجد باید محور همه بحث‌ها و فعالیت‌ها باشد.

عبداللهی ضمن استقبال از محصولات فرهنگی و وبگاه های تخصصی مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: مجموعه شهرداری تهران معتقد است، مسجد باید اولویت همه بحث ها و فعالیت‌ها باشد.

وی افزود: بحث های فرهنگی در جامعه ما بایستی در مساجد صورت بگیرند. مساجد بابیستی اولویت کارهای فرهنگی و محور همه موضوعات باشد.

مجتبی عبداللهی در ادامه این بادید گفت: ابتدای انقلاب مسجد محور همه فعالیت ها بود، اکنون نیز نیاز است که مسجد را محور و اولویت همه بحث‌ها و فعالیت‌ها قرار بگیرد. شهرداری تهران و مجموعه فرهنگی و اجتماعی آن، همه تلاش خود را در راستای احیای مساجد انجام می دهند تا بیش از پیش پر رونق و پور شور شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار گفت: در راستای احیاء و رونق بخشیدن به مساجد، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با مرکز رسیدگی به امور مساجد و حجت الاسلام حاج علی اکبری ارتباط خوب و موثری برقرار کرده است. و هرکاری که بتواند مساجد را همچو گذشته پر رونق کند را انجام می دهد و از هیچ فعالیتی دریغ نمی کند.

وی در خصوص ایجاد یک قرارگاه مشترک با مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی شهراری تهران، هر قرارگاهی که نیاز باشد و بتواند به مساجد کمک کند را ایجاد خواهد کرد.

عبداللهی در خصوص افرایش مساجد گفت: شهرداری، اکنون طی مصوبه ای 130 مسجد در حال ساخت و یا احیاء دارد.

(پنج شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵) ۱۴:۱۳
https://news.masjed.ir/u/vmc
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید