دوشنبه / ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۰:۴۰
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۲۷۷۱۳
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور

ورود ائمه جماعات به مدارس باید به عنوان یک الگو تعریف شود

نشست مشترک ائمه جماعات و مدیران مدارس منطقه ۱۶ با حضور سرپرست ناحیه شهید نواب صفوی (ره) و معاون پرورشی آموزش و پرورش این منطقه برگزار شد.

(دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵) ۱۰:۴۰

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد در این نشست حجت الاسلام حسینی؛ سرپرست ناحیه شید نواب صفوی، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: در کنار ارتباط مساجد و ائمه جماعات با دانش آموزان، برگزاری جلسات آموزشی، تربیتی و اخلاقی برای خانواده‌ها ضرورت دارد.

 وی در ادامه با اشاره به موضوع توانمندسازی ائمه جماعات در زمینه طرح پیوند مسجد و مدرسه که در دستور کار مرکز رسیدگی به امور مساجد قرار دارد، گفت: انتظار می رود در سال تحصیلی آینده شرایطی مهیا شود تا ائمه جماعات با حضور در کلاس‌های مدارس در دیدار چهره به چهره با دانش آموزان، از مشکلات آنان اطلاع پیدا کرده و جهت رفع آن‌ها راهکار ارائه کنند.

 در ادامه این جلسه، پیراسته؛ معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه ۱۶ نیز گفت: ورود ائمه جماعات به مدارس باید به عنوان یک الگو تعریف شود و آسیب‌های آن شناسائی و در ابتدای هر سال تحصیلی برنامه‌های آموزشی و تربیتی ویژه جهت جلوگیری از آسیب های اجتماعی برای دانش آموزان تدارک دیده شوند.

 وی با اشاره به اینکه خانواده‌ها به دنبال راهکار برای روش های تربیتی دینی و سالم برای فرزندان خود هستند، گفت: باید برنامه ها باید به گونه ای طراحی و اجرا شوند که برای جذب نوجوانان دارای جذابیت باشند.

(دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵) ۱۰:۴۰
https://news.masjed.ir/u/r0v
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید