چهارشنبه / ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۴:۱۱
سرویس : دین و اندیشه
کد خبر : ۲۷۶۲۳
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
مدیر ناحیه علامه طباطبایی در بازدید از مسجد حضرت ابوالفضل(ع)؛

امام جماعت باید با همکاری فعالان فرهنگی اقشار مختلف را جذب مسجد کند

حجت الاسلام و المسلمین هادیان مدیر ناحیه علامه طباطبایی (ره) طی بازدید از مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرک محک، ضمن ارائه راهکارهای جدید برای جذب بیشتر اقشار مختلف به سمت مسجد گفت: امام جماعت بعنوان مدیر طبیعی مسجد باید با همفکری فعالان فرهنگی، برای جذب اقشار مختلف به سمت مسجداقدام کند.

(چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵) ۱۴:۱۱

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام و المسلمین هادیان مدیر ناحیه علامه طباطبایی (ره) از مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرک محک گیلاوند بازدید کرد.

بنا بر این گزارش حجت الاسلام و المسلمین هادیان مدیر ناحیه علامه طباطبایی ضمن حضور در نماز جماعت مغرب و عشاء مسجد حضرت ابوالفضل (ع) با امام جماعت ، نماز گزاران و هیئت امناء مسجد و اهالی شهرک محک دیدار و از نزدیک در جریان برنامه ها و فعالیت های مسجد قرار گرفت.

در این دیدار مدیر ناحیه علامه طباطبایی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت الاسلام و المسلمین فخاری امام جماعت مسجد در سخنانی به ارائه راهکارهای جدید برای جذب بیشتر اقشار مختلف به سمت مسجد اشاره کرد و افزود : امام جماعت بعنوان مدیر طبیعی مسجد باید با همفکری فعالان فرهنگی در مسجد، که در غالب شورای فرهنگی خدمت می کنند، برای جذب اقشار مختلف به سمت مسجد و همچنین برگزاری برنامه های متنوع اقدام کند.

در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین فخاری امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرک محک گیلاوند، به تشریح برنامه ها و فعالیت های فرهنگی مسجد پرداخت.

 

محک

 محک

 

 محک 2

(چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵) ۱۴:۱۱
https://news.masjed.ir/u/orz
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید