یکشنبه / ۱۹ دی ۱۳۹۵ / ۱۱:۱۶
سرویس : سیاسی و اقتصادی
کد خبر : ۲۷۴۶۱
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
حجت الاسلام سرلک در مسجد فاطمی مطرح کرد:

دولت‌ها در حد و اندازه دو قطبی کردن نظام نیستند

حجت الاسلام علی سرلک گفت: برخی ها البته کلا دنبال دوقطبی سازی هستند؛ بین دولت و قوای دیگر، حتی بین دولت و رهبری. بنده شفاف می گویم، نیروهای انقلابی اصلا دولت را در حدی نمی بینند که یک طرف دعوا با رهبری باشد.

(یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵) ۱۱:۱۶
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام علی سرلک در جمع نمازگزاران مسجد فاطمی در بزرگداشت روزبصیرت گفت: دولت ها در حد و اندازه دو قطبی کردن نظام نیستند.
وی افزود: فتنه 88 در یک جمله جمع احقاد بدریه و حنینیه ای بود که در طول این سالها جمع شده بود. دشمن تمام افراد و توان خود در این سالها را جمع کرده بود که نظام و انقلاب را زمین بزند. از وزیر و وکیل و سفیر، همه آمده بودند. نفر اول و دوم وسوم سفارت ها آمده بودند وسط خیابان کنار اغتشاشگران شعار می دادند. اما نتوانستند کاری کنند.
این کارشناس فرهنگی با بیان اینکه من نمیخواهم فتنه 88 را مفصل باز کنم، گفت: به هر حال معلوم است که این حادثه از کجا آب می خورد. معلوم است که کشور از چه زمانی وارد تجملات و اشرافی گری شد و در نهایت همین افراد که سابقه خوبی هم داشتند به جایی رسیدند که در سال 88 در طرفی ایستادند که آمریکا دوست داشت و مقابل نظام و رهبری ایستادند.
حجت الاسلام سرلک در ادامه گفت: برخی البته کلا دنبال دوقطبی سازی هستند؛ بین دولت و قوای دیگر، حتی بین دولت و رهبری. بنده شفاف می گویم، نیروهای انقلابی اصلا دولت را در حدی نمی بینند که یک طرف دعوا با رهبری باشد. اصلا وزن و اندازه دولت در این اندازه ها نیست. هر دولتی هم می‌خواهد باشد، چه این دولت چه دولت‌های قبلی. اینها 4 سال وزیر و وکیل شده اند و باید کار اجرایی کنند و بروند، اصلا خودشان را در این حد نبینند. برخی چون اندازه شان کوچک است می خواهند با دوقطبی و مقابل رهبری قرار گرفتن خودشان را بزرگ کنند.
این کارشناس مذهبی در پایان گفت: زید و عمرو خودشیرینی نکنند که نظر ما فلان و چنان است. نظرتان هر چه که هست موفق باشید. کار اجرایی تان را بکنید و معضلات جامعه را حل کنید. الان چند روز است تعدادی عکس از گورخوابی و فقر در جامعه منتشر شده است که جای مردن دارد. چقدر وقاحت می خواهد که از این مسائل هم برای دوقطبی سازی جامعه و رای جمع کردن استفاده کنند. چقدر بی حیایی می‌خواهد که از زخم دیگری برای خودت پله بسازی و بالا بروی.
(یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵) ۱۱:۱۶
https://news.masjed.ir/u/vn9
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید