پنج شنبه / ۱۶ دی ۱۳۹۵ / ۱۱:۰۹
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۲۷۴۵۹
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
مدیر مدرسه علمیه امام حسین خبر داد:

درس اخلاق آیت‌الله حسینی مازندرانی در مسجد امام حسین (ع) برگزار می‌شود

مدیر مدرسه علمیه امام حسین (ع) شهر ری، گفت: آیت‌الله سیدرضا حسینی مازندرانی، دوشنبه‌ها در شبستان مسجد امام حسین (ع) به بیان مواعظ و تذکرات اخلاقی می‌پردازند.

(پنج شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵) ۱۱:۰۹

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از خبرگزاری شبستان: مدیر مدرسه علمیه امام حسین (ع) شهر ری، گفت: آیت‌الله سیدرضا حسینی مازندرانی، دوشنبه‌ها در شبستان مسجد امام حسین (ع) به بیان مواعظ و تذکرات اخلاقی می‌پردازند.

حجت‌الاسلام هادی طاهرنیا گفت: برگزاری درس اخلاق جزو برنامه‌های ثابت و همیشگی مسجد و مدرسه علمیه امام حسین (ع) شهرری است به طوری که طی دستورالعملی، استادان آن ملزم به بیان حداقل یک نکته اخلاقی در ابتدای تدریس شان شده‌اند.

وی افزود: آیت‌الله سیدرضا حسینی مازندرانی، نماینده مراجع معظم تقلید و بنیانگذار و تولیت مدرسه علمیه امام حسین (ع)، دوشنبه‌ها از ساعت 11 تا 11:40، به بیان مواعظ و تذکرات اخلاقی می‌پردازند.

مدیر مدرسه علمیه امام حسین (ع) شهر ری، با بیان اینکه دلیل انتخاب این ساعت نیز امکان حضور عامه مردم در این جلسات وعظ و خطابه است، ادامه داد: همچنین به دلیل برگزاری درس اخلاق آیت‌الله حسینی مازندرانی در شبستان مسجد امام حسین (ع)، حضور استادان، طلاب سایر مدارس علمیه و همچنین سایر روحانیون و عموم مردم، در آن آزاد است.

یادآور می شود؛ مسجد و مدرسه علمیه امام حسین (ع) شهر ری، در خیابان 35 متری امام حسین، روبروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (سیدالشهدا)، کوچه صاحب الزمانی واقع شده است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان دقیق برگزاری درس اخلاق در این مسجد و مدرسه، می‌توانند با شماره‌های 55915688 و 55931419 و 55916156 تماس بگیرند.

(پنج شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵) ۱۱:۰۹
https://news.masjed.ir/u/qao
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید