شنبه / ۱۱ دی ۱۳۹۵ / ۱۵:۳۰
سرویس : سیاسی و اقتصادی
کد خبر : ۲۷۴۵۴
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
مدیر عامل خبرگزاری فارس اعلام کرد:

در رسانه‌ها جایگاهی برای مساجد نداریم

سید نظام موسوی گفت: رسانه‌ها آنطور که در شان مسجد است برای مساجد جایگاه ایجاد نکرده‌اند، البته زمانی که برنامه‌هایی در مساجد برگزار می‌شود که جنبه خبری دارند، به آنها پرداخته می‌شود ولی متاسفانه آن نقشی مهمی را که مساجد در مسائل اجتماعی و اقتصادی و سیاسی و غیره ایفا می‌کنند را رسانه‌ها انعکاس نمی‌دهند.

(شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵) ۱۵:۳۰

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، سید نظام الدین موسوی مدیر عامل خبرگزاری فارس در حاشیه مراسم بزرگداشت یوم االه 9 دی و در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه تخصصی مسجد مبنی بر عدم پرداختن رسانه‌های مطرح کشور به موضوع مسجد گفت: سخن شما را تایید می‌کنم، متاسفانه به رغم اینکه پایگاه اصلی انقلاب اسلامی مسجد بوده است در رسانه‌های ما آنطور که در شان مسجد است در واقع جایگاهی برای مساجد نداریم.

وی افزود: البته زمانی که برنامه‌هایی در مساجد برگزار می‌شود که جنبه خبری دارند، به آنها پرداخته می‌شود ولی متاسفانه آن نقشی مهمی را که مساجد در مسائل اجتماعی و اقتصادی و سیاسی و غیره ایفا می‌کنند را رسانه‌ها انعکاس نمی‌دهند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که خبرگزاری فارس چه کاری در این زمینه انجام داده است گفت: ما برنامه‌ای را با معاونت فرهنگی سازمان امور مساجد هماهنگ کرده ایم و قراری هم گذاشته‌ایم تا بتوانیم انشاالله فضای خبری و رسانه‌ای مسجد را هم در خبرگزاری فارس در  سرویس ویژه‌ای به مخاطبان ارایه دهیم.

(شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵) ۱۵:۳۰
https://news.masjed.ir/u/voe
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید