شنبه / ۲۰ آذر ۱۳۹۵ / ۱۴:۰۹
سرویس : دین و اندیشه
کد خبر : ۲۷۳۲۵
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
.

دوره آموزش قرائت قرآن در مسجد حضرت ‌سجاد(ع)

دوره آموزش قرائت قرآن کریم روزهای شنبه هر هفته بعد از نماز مغرب و عشا با حضور علاقه‌مندان به کلام وحی و فعالان قرآنی در مسجد حضرت ‌سجاد(ع) برگزار می‌شود

(شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵) ۱۴:۰۹

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از ایکنا دوره آموزش قرائت قرآن کریم روزهای شنبه هر هفته بعد از نماز مغرب و عشا با حضور علاقه‌مندان به کلام وحی و فعالان قرآنی در مسجد حضرت ‌سجاد(ع) برگزار می‌شود.

این جلسات آموزشی قرآن کریم در رشته‌های تجوید، وقف و ابتدا، صوت و لحن، ترجمه و تفسیر طی روزهای شنبه بعد از نماز مغرب و عشا با حضور فعالان و علاقه‌مندان قرآنی نوجوان، جوان و بزرگسال در مسجد حضرت ‌سجاد(ع) برگزار می‌شود.

در این جلسات آموزشی، تجوید قرآن کریم توسط امیر خسروی، یکی از مربیان مجرب قرآن به شیوه کلاسی(نوشتاری) به قرآن‌آموزان آموزش داده می‌شود و سپس، در ادامه نیز وی در مورد شیوه تلاوت صحیح قرآن و مفاهیم قرآن به سخنرانی می‌پردازد.

خسروی، مربی آموزشی این دوره قرآنی و صاحب تألیفاتی در ارتباط با توسعه و ترویج فرهنگ و مفاهیم قرآنی در جامعه طی سخنان کوتاهی در این زمینه بیان کرد: اگر جامعه به سمت فهم و درک مطالب و معانی قرآن کریم حرکت کند و تلاش شود تا به همان اندازه که به حفظ قرآن پرداخته است به دریافت پیام آن نیز تسلط یابد، شاهد رشد و توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه خواهیم بود.

وی اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی ترویج و بسط فعالیت‌های قرآنی در جامعه است و علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند روزهای شنبه بعد از نماز مغرب و عشا به نشانی تهران، اتوبان امام رضا(ع)، شهرک رضویه، مسجد حضرت ‌سجاد(ع) مراجعه کنند.

(شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵) ۱۴:۰۹
https://news.masjed.ir/u/qah
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید