چهارشنبه / ۱۲ آبان ۱۳۹۵ / ۱۳:۰۲
سرویس : دین و اندیشه
کد خبر : ۲۷۰۴۵
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
در مسجد رضایی برپا می شود؛

«حلقه‌هایی» که تمرکز حضار در سخنرانی را بیشتر کرده است

امام جماعت مسجد رضایی گفت: برپایی حلقه‌های معرفتی پس از هر سخنرانی موجب تمرکز و شادابی بیشتر شنوندگان هنگام سخنرانی در این مسجد شده است.

(چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵) ۱۳:۰۲

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از شبستان، حجتالاسلام و المسلمین محمد نیک بین گفت: توصیه همیشگی دست‌اندرکاران مسجد رضایی به نمازگزاران و سایر مردم این است که باید سخنان ائمه جماعات و روحانیون را به دقت گوش دهند و این توصیه موجب برپایی حلقه‌های معرفتی در این مسجد پس از هر سخنرانی شده است.

حلقههایی که از عید غدیر آغاز شد

وی با بیان اینکه برخی طلاب یا نمازگزاران، مدیر هر یک از این حلقه ها هستند، افزود: این اقدام از عید غدیر امسال آغاز شده و تاکنون ادامه داشته است.

امام جماعت مسجد رضایی با بیان اینکه برپایی حلقه‌های معرفتی و مباحثه‌ها موجب تمرکز و شادابی بیشتر هنگام سخنرانی مذهبی شده است، خاطرنشان کرد: این فعالیت همچنین موجب اثرگذاری مفید بر باورهای دینی و مقابله با ماهواره‌ها و فضای مجازی شده است.

 م51

شش دهه سوگواری حسینی

وی اضافه کرد: مجلس سوگواری شهادت امام حسین (ع) تمام شب‌ها و صبح های ماه‌های محرم و صفر در منزل نمازگزاران برگزار شده و می‌شود.

نیک بین گفت: حجج اسلام پیشکاری، آذر طوسی و محسن عطری نژاد به ترتیب سخنرانان سه دهه محرم بودند و حجج اسلام میثم ذوالقدر، علی رزق خواه و نجفی به ترتیب سخنرانان سه دهه ماه صفر هستند.

یادآور می‌شود، مسجد رضایی در میدان خراسان، خیابان خاوران، خیابان شهید بنی طبا واقع شده است.

(چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵) ۱۳:۰۲
https://news.masjed.ir/u/qh9
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید