پنج شنبه / ۴ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۲:۰۱
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۲۶۵۱۱
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
از سوی مرکز رسیدگی به امور مساجد:

برگزیدگان جشنواره مسجد در قاب هنر و رسانه اعلام شدند

برگزیدگان جشنواره مسجد در قاب هنر و رسانه که توسط مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران برگزار شده بود، اعلام شدند.

(پنج شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۵) ۱۲:۰۱

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد با پایان یافتن داوری بیش از ٢٧٠٠ اثر جمع آوری شده در دبیرخانه جشنواره مسجد در قاب هنر و رسانه، همزمان با عید سعید غدیر برندگان و نفرات برتر این جشنواره اعلام شد.  

بر اساس نظر هیئت داوران در بخش عکاسی سیدحمید هاشمی حائز رتبه دوم و سیدامیرحسین میرمعینی و حسن آقامحمدی شایسته تقدیر شناخته شدند.

 نفرات برتر بخش آثار خبری هم عبارت اند از: رتبه اول: خبرگزاری شبستان برای مطلب "مسجد مهمتر است یا تئاتر شهر؟"، رتبه دوم: خبرگزاری رسا برای مطلب "مسجد آغازگر تمام جنبشهای اسلامی است"، رتبه سوم: پرتال مسجد برای مطلب" طرح خادمان افتخاری در مساجد اجرا میشود".

 همچنین در بخش آثار خبری یادداشت برتر به مطلب "کوچه و مسجد" نوشته هدایت الله بهبودی در فراق مرحوم غفوری و گزارش برتر به روزنامه کیهان برای مطلب "گزارشهای گالیا توانگر با موضوع مسجد و مقابله با براندازی نرم" تعلق یافت.

 در بخش فیلم های برتر نیز رتبه اول به فیلم "فیروزه اسلام" به کارگردانی سعادتعلی سعیدپور، رتبه دوم به فیلم "خدایخانه" به کارگردانی فضلا... تاری و رتبه سوم به فیلم "مسجد رسالت" به کارگردانی امین قرهسوفلو تعلق گرفت.

همچنین "نماهنگ آغاز فصل یاسها" به کارگردانی سعید نجاتی و "گزارش خبری تلویزیونی سجاده"  به کارگردانی حسین عظیم زاده شایسته تقدیر شناخته شدند.

 در قسمت مقالات هم رتبه اول به "مدیریت مسجد؛ تدوین الگوی شایستگی منابع انسانی" به قلم غلامرضا طالقانی، رتبه دوم به مقاله ای با عنوان "ارزیابی نقش مساجد در ارتقاء کیفیت محیط" به قلم علی اکبر تقوایی و رتبه سوم به مقاله " نقش طرح مسجد در حسن مکان مسجد" به نوشته محمد صادق فلاحت تعلق گرفت.

همچنین مقاله"گونه شناسی مسجد مدرسه در معماری اسلامی ایران" به قلم محمد مهدی هوشیاری، و مقاله "نقش نظام اسلامی در مدیریت مساجد" به قلم رحیم نوبهار به عنوان آثار شایسته تقدیر شناخته شدند.

 در بخش سایت ها و وبلاگ های برتر هم سایت مسجد صفا  تهران حائز رتبه دوم، سایت مسجد شیخ محمود  مهدیشهر حائز رتبه سوم و وبلاگ کانون ٩ دی مسجد امام حسین(ع)مشهد شایسته تقدیر شناخته شدند. 

گفتنی است آثار دریافتی این جشنواره که به صورت تخصصی ویژه ی اصحاب قلم، خبرنگاران، هنرمندان و سایر فعالان و علاقه مندان حوزه ی مسجد و با هدف  شناسایی و ارزیابی آثار فاخر با محوریت مساجد و جریان سازی و بستر سازی برای تولید و توسعه محتوای مرتبط با مساجد و هم چنین افزایش انگیزه فعالان رسانه ای برای ترویج، پوشش و انعکاس مطلوب موضوعات مرتبط با مساجد برگزار شد، پس از جمع آوری توسط هیئت داوران مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت.

ضمنا در هر عنوان به رتبه اول کارت هدیه به مبلغ ٢٠ میلیون ریال، رتبه دوم کارت هدیه به مبلغ ١٠ میلیون ریال، رتبه سوم کارت هدیه به مبلغ ٥ میلیون ریال، و نفرات شایسته تقدیر کارت هدیه به مبلغ ٢ میلیون و ٥٠٠ هزار ریال تقدیم می گردد.

(پنج شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۵) ۱۲:۰۱
https://news.masjed.ir/u/kdi
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید